28 juni, 2008

Jobb Fra Helvete

Fløgende plakat ble knipset i smug på 7-11 nederst i Theresesgt på Bislett tidligere i dag. Hvorfor det skjedde i smug blir snart veldig klart:


(Trykk på bildet for å få stor versjon)

Sjefen driver åpenbart et terorvelde der nede (sett inn evt Martin Kolberg-karakteristikker som FrP-Jensen slenger rundt seg med). Det er mye å ta tak i der men foreløpig velger jeg å trekke frem

"Kontoret er helt privat og tilhører kun meg"

"Ingen har lov å ha arbeid klær [ja, orddelingsfeil] eller annet (veske, jakke, osv inn på kontoret mitt). Hivs jeg finner deres klær på kontoret trekker jeg 3 timer fra lønna deres. Det spiller ingen rolle at jeg er på vakt eller ikke".

"En meget skuffet (sign)"


Tror jeg haddde stått over julebordet, gitt.

3 kommentarer:

Åse sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Åse sa...

Det med negler støtter jeg. Jeg mener at flere bedrifter, spesielt der de ansatte skriver på tastatur, burde innføre restriksjoner på dette området.

Anonym sa...

hverfall hvis neglene (naglene??) gjør at du klager over at du ikke klarer å skru på datamaskinen.